Dorim sa aveti o experienta placuta atunci cand colaborati cu noi, de aceea este necesar sa cititi cu atentie urmatoarele conditii si unele sfaturi:

  1) In special in cazul ecranelor de laptop, care sunt obiecte fragile, VA RUGAM INSISTENT sa va uitati bine la colet si sa nu acceptati colete cu urme vizibile de deteriorare (gauri in cutie, urme de lovire, etc), daca nu puteti verifica continutul lor - pentru a va asigura ca produsele din interior sunt intacte. Ulterior refuzarii coletului, va rugam sa ne sunati pentru a va trimite un alt colet.

ATENTIE! Daca va asumati riscul de a accepta un colet deteriorat, insa nu incheiati proces verbal de constatare a deteriorarii cu curierul (care sa contina detalii despre produsul/produsele  deteriorate), nu putem solicita curierului despagubiri si, drept urmare, nu va putem despagubi nici pe dumneavoastra sau sa schimbam produsul deteriorat.

Pentru ambalare, noi folosim intotdeaua cutii noi si oferim posibilitatea clientilor sa aleaga deschiderea coletului inainte de plata.  Firma noastra testeaza toate componentele vandute chiar inainte de introducerea lor in colete, asadar nu exista posibilitatea ca un display sa plece deteriorat de la noi, dar, din pacate, nu trebuie sa excludem posibilitatea deteriorarii in timpul transportului (mai mica de 1%).

   2) Nu montati ecranele de laptop si nici alte componente daca exista cel putin o sursa de energie contectata la laptop (exemplu: bateria interna, bateria externa, alimentator) deoarece riscati sa ardeti placa de baza si/sau componenta in sine.

   Ecranele de laptop sunt obiecte foarte sensibile la socuri mecanice, torsiune, apasare (mai ales localizata in colturi), etc. din cauza faptului ca stratul de sticla ce intra in componenta ecranelor are o grosime mult mai mica decat grosimea totala a ecranului, de accea se pot fisura/sparge usor.

   Montajele se fac respectand manualele de service ale laptopurilor, NU clipurile de pe Youtube (unele clipuri sunt corecte dar altele prezinta metode gresite de montaj sau chiar periculoase pentru placa de baza/display). O abordare incorecta a montajului (exemple de cele mai dese greseli: neasigurarea unui spatiu de manevra suficient la montaj - montarea in spatii inghesuite/insuficiente, tensionarea excesiva a cablului video in timpul montajului si/sau fortarea ecranului in scopul de a intra in locasul lui, fixarea intr-o pozitie incorecta, neobservarea unor bucatele de plastic/metal/suruburi/etc. ramase in spatele ecranului inaintea fixarii, etc.) poate duce la fisurarea/spargerea ecranului. 

Ecranele deteriorate la montaj sau ca urmare a manipularii gresite nu fac obiectul garantiei si nu pot fi returnate in vederea schimbarii produsului sau restituirii banilor platiti. Deoarece valoarea unui ecran defect (chiar si putin fisurat) este zero, nu se pot inlocui sau despagubi, chiar si partial.

   (!) Daca nu aveti experienta in montarea de display-uri (in special modelele noi au devenit mai complicat de montat) firma noastra vine in intampinarea clientilor si ofera serviciul de montaj display laptop la un cost foarte rezonabil. De asemenea, va putem trimite curier pentru ridicarea laptopului. Inainte de plasa o comanda cu montaj la sediul nostru, unde doriti sa trimitem noi curier, ambalati mai intai laptopul intr-un ambalaj corespunzator.

3) Conform DIRECTIVEI 2011/83/UE dreptul de retur din contractul la distanta se poate exercita, de catre consumatori, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de la curier. Daca va retrageti,  costul transportului retur cade in sarcina dumneavoastra, de aceea va sfatuim sa verificati daca produsul comandat se potriveste la laptopul DVS(prin Whatsapp la nr. 0767946391).

Se accepta retururi prin orice curier. Este necesar ca produsele sa ajunga la sediul nostru (dar nu la oficiul postal, acestea se vor intoarce la DVS dupa termenul de pastrare).

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. Va rugam sa probati produsele inainte de montaj si numai dupa ce ati indepartat toate sursele de energie ale echipamentului (baterii, alimentator - Atentie! exista laptopuri cu mai mult de 1 baterie). Pastrati foliile ecranelor in cazul in care doriti sa le returnati. Ecranele se probeaza, inainte de montajul final (lipire), pentru a va asigura ca sunt conforme cu asteptarile dumneavoastra si ca rezolva problemele pentru care au fost comandate. Produsele returnate cu urme evidente de folosire/lipire/zgarieturi (chiar si superficiale) vor fi considerate second-hand si vor fi acceptate la retur numai dupa aplicarea unei taxe de folosire sau o taxa de readucere la stadiul de produs nou (daca este posibil).

Notificarea de retragere din contract se face, de exemplu, trimitand o declaratie fara echivoc in acest sens la adresa de e-mail retur@bga-it.ro ori puteti trimite o scrisoare prin posta la sediul firmei noastre sau trimiteti la adresa retur@bga-it urmatorul formular completat:

Model de formular de retragere (folosirea lui nu este obligatorie)

Către BGA IT SOLUTIONS SRL, STR. AUREL BOTEA NR. 1A, BLOC D24, APT. 21, SECTOR 3, BUCURESTI, TE. 0767946391:

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor bunuri:

Comandate la data (1)/primite la data (1) 

Numar comanda(2)/numar factura(2)

Numele consumatorului 

Adresa consumatorului 

Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

Data


(1) A se elimina mențiunea inutilă, după caz.

(2) Optional dar recomandat

Informatiile bancare pentru returnarea banilor (nume beneficiar si IBAN) se trimit la adresa retur@bga-it.ro precizand numarul comenzii si/sau numarul facturii. Pentru informatii suplimentare despre retururi si schimbarea unui produs comandat gresit, cititi aici: Procedura de retur si schimb produse